Logowogo For Brand Idendtity

Visits Logowogo.com for all type of logo for your brand/company or business. Buy excellent logo for your business

Saturday, 17 August 2013

Once Upon A Time In Mumbai Doubara, 2nd Day, Friday Collection



“Once Upon A Time In Mumbai Doubara” had started with scintillating performance on Independence Day and collected huge 11 crores from limited screens (1600). But Balaji Tele Films has claimed 14.20 crores from 1600 screens.The film received positive reviews and word of mouth. So, it is expected that film will do better  on coming days.





As far as Friday business is concerned, it is decent. The film was available on broad scale, screen number extended up to 2600 screens but film did ordinary business which usually happened on weekdays. This happened with this film, film stated with 30% occupancy in the morning show and improved in later shows.




2nd day collection should come around 11-13 crores. Figure can vary because a report from various centers is yet to come. Film was  well in central and north part of the country and in coming days it will improve at other areas. Film should take big jump on Saturday and Sunday and finish first weekend with handsome number.



Day/Week
Collection
Thursday
11.00 crores  
Friday
12.00 crores 
Domestic Collection
23.00 crores
Overseas Collection
00.60 crores   (Fri, 3 centers)
Worldwide Collection
 23.60 crores

1 comment:

  1. अक्षय कुमार की फिल्म 'वंस अपॉन अ टाइम इन मुंबई दुबारा'
    को मीडिया ने बुरी तरह से फ्लॉप साबित करने की कोशिशो में लगे
    है , पर फिर भी दर्शको को ज़बरदस्त पसंद आ रही है।
    मीडिया अक्षय कुमार विरोधी है यह कोई नयी बात नहीं है ,
    क्यूंकि अक्षय कभी मीडिया के मूह पर पैसा नहीं मारते !
    हालाँकि एक बात समझने लायक है चेन्नई एक्सप्रेस
    जैसी घटिया फिल्म को मीडिया ने दिन रात एक करके हिट करने
    के लिए मनघरत कलेक्शन दिखा दिए। जबकि असल में चेन्नई
    एक्सप्रेस ने कोई रिकॉर्ड नहीं तोडा , एक था टाइगर
    का पहला दिन का कलेक्शन ही सबसे ऊपर है। अभी बात वंस
    अपॉन अ टाइम इन मुंबई दुबारा की हो रही है। ।
    फिल्म फिलहाल बहूत बढिया प्रदर्शन दे रही है।
    मीडिया की अक्षय विरोधी खबरों पर न जाओ , मीडिया शाहरुख़
    खान की दलाल है , यह दुनिया जानती शाहरुख़
    मीडिया को कितना पैसा खिलाता है। . इस फिल्म को वो इंसान
    नहीं देखेगा जो अक्षय को दिल से नफरत करता है।
    अक्षय ने इस फिल्म में अपनी सबसे बेहतर परफॉरमेंस दी है। ।
    मीडिया जाए भाड़ में आप फिल्म का आनंद उठाओ और
    ज़बरदस्त स्क्रिप्ट का लुत्फ़ उठाओ

    ReplyDelete

Add this

Contact Form

Name

Email *

Message *